Gdzie jestem

sobota, 25 sierpnia 2012

Witam.

Witam. Pewnie niektórzy mnie już kojarzą, ale dla tych, którzy trafili na mnie po raz pierwszy powiem parę słów o sobie. Nazywam się Kamil. W internecie większość zna mnie z nicku Zibi1541. Niedawno skończyłem 20 lat i przyszedł czas, by samodzielnie zasiąść za kółko. Filmy na YouTube montowałem już od kilku lat, więc postanowiłem sprawdzić się w pisaniu bloga. W mojej rodzinie mam dużo kierowców. Oprócz taty i dziadka jeździ większość moich wujków, więc wiadome było, że od małego zawsze jeździłem w trasy. Pierwszym samochodem, który pamiętam była piękna Renia. Potem był Mercedes SK, Iveco TurboStar, Scania serii 4 i kilka Actrosów MP1. To właśnie tymi samochodami po raz pierwszy przemierzałem drogi Europy.

 
 W 1999 roku tato założył firmę i od tej pory najwięcej kilometrów zjeździłem Magnumkami. Na początku była AE. Potem z biegiem czasu została dokupiona Integrala a następnie E-Tech. Miesiąc temu doszedł kolejny zestaw - Dxi. Moje pierwsze początki jak pewnie wielu z nas zaczynały się na kolanach i taty, dziadka. Z biegiem czasu zacząłem podjeżdżać w kolejkach, na załadunkach. Potem już różne manewry, cofania pod ramy itd. Kiedy miałem 15 lat pierwszy raz dostałem auto na autostradzie. Od tej pory sukcesywnie byłem szkolony przez dziadka jak zachowywać się w różnym terenie i warunkach na drodze. Od autostrady przeszedłem na zwykłe drogi aż doszło do tego, że nieraz mogłem jechać całą trasę.


No i w końcu przyszedł czas, kiedy mogłem zrobić prawo jazdy. Zaraz po 18-stce zrobiłem B i C. W wieku 19 lat zrobiłem E i zacząłem Kwalifikacje Wstępną Pełną, którą skończyłem 21.08.2012. Aktualnie czekam na wydanie nowego prawa jazdy, a od pierwszego września oficjalnie już siadam na jedną z Magnumek. :)

Zapraszam na mój profil YouTube, gdzie znajdziecie filmy z tras i zlotów jak i te, w których zaczynałem swoją przygodę z jazdą. :)

4 komentarze:

  1. Witamy kolejnego drivera ; ) Życzę miliona km i szerokiej drogi ; ) Oraz dużo notek na blogu ; ) Dodaje do swoich ulubionych ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci takiej tradycji rodzinnej. Ja niestety moje pasję muszę realizować sam. Ale udało się zostać pilotem to i kierowcą zostanę i nie ma innej opcji. Aktualnie robię C,, w przyszłym roku mam zamiar zrobić C+E a zaraz po maturze KW. jak byś kiedyś robił coś w Lesznie WLKP to daj znać. znajdziesz mnie na Facebooku- Paweł Korozo. Chętnie bym przyjął parę lekcji od osoby, która jeszcze pamięta co to znaczy początkować a zarazem ma już trochę doświadczenia. powodzenia, szerokiej drogi i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miałeś dzieciństwo. Mam akurat tyle lat ile ty miałeś kiedy pierwszy raz dostałeś auto na autostradzie :-) u mnie niestety nikt nie jeździ i sam muszę wszystko poznawać. Nie mam jak jeździć truckiem więc sądzę, a nawet na pewno moje pierwsze spotkanie z kierownicą ciężarówki będzie na kursie kat.C :)
    Pozdrawiam, szerokości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilu takiego dzieciństwa to tylko pozazdrościć. Strzelam, że każdy miłośnik ciężarówek chciałby mieć takie dzieciństwo . Ja osobiście Ci bardzo zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń