Gdzie jestem

sobota, 8 września 2012

Renault Magnum Integral

No to przyszedł czas na moją wybrankę. :) Jest to Renault Magnum Integral z grudnia 1999 roku. Autko w wersji wyposażenia Privilege z silnikiem 430 Mack. Autko od kupna przeszło troszkę zmian, wiec może na początek przedstawię jak z biegiem czasu zmieniało wygląd. Na początek wygląd początkowy w momencie kupna.
 
 Po przyjechaniu na plac zerwaliśmy żółte pasy, ponieważ były już zniszczone i się odklejały.

 
Wnętrze w Integrali jest ładne i zadbane. Po wypraniu tapicerki wszystko ładnie wygląda.


Następnie przyszedł czas na odświeżenie autka. Paleciara została przerobiona na krótszą, do naczepy trafiły nowe hamulce, zostały wypiaskowane i pomalowe felgi. Pomalwoane zostały także burty i paleciara. W autko zaś czarne elementy zostały pomalowane w kolor, a maska srebrnym metalikiem. W zderzak trafiły nowe halogeny i założone zostały pierwsze obrysówki.


 
 Następnie przed jednym ze zlotów Master Truck i nagraniem do Na Osi zostały założone dodatkowe obrysówki, kołpaki na tylną ośkę i naklejki na kabinie,


Ostatnią przemianą do tej pory było zamontowanie kangura przed tegorocznym zlotem Master Truck. :)



Oczywiście to nie koniec zmian, bo pomysłów mam jeszcze wiele i pomalutku mam nadzieję, że wszystko będzie szło w dobrym kierunku. :) Teraz jak już siądę na moją Renatkę to postaram się żeby szybciej coś szło do przodu. :) Już niedługo jak porobimy wszystko przy autku będę mógł się wprowadzić, więc zabiorę was do środka i pokażę jak się urządziłem. :) Pozdrawiam i zachęcam do udostępniania bloga, bo jak wiadomo początki są trudne, żeby gdzieś zaistnieć. :)

2 komentarze:

  1. MIło spojrzeć na wkład pracy :)
    Z chęcią nadal będę śledził i oczywiście Polecam dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbiste macie te renie pozazdrościć takich .

    OdpowiedzUsuń