Gdzie jestem

niedziela, 27 stycznia 2013

Awaria E-Techa

Ostatnio nad planowo przyszło mi jechać pod Bielsko Białą. Okazało się, że w nocy zaczął głupieć pedał gazu. Raz był gaz, raz go nie było, aż w końcu się stracił. Dziadkowi na wolnych obrotach jakoś udało się dojechać na stację. Rano, gdy tylko dostałem informację wypiąłem konia i poleciałem do dziadka. W tym czasie dziadek już wypiął się spod naczepy, więc od razu po przyjeździe podjechałem pod naczepę i się podpiąłem. Pobrałem dokumenty z ładunku i naczepy i pojechałem przeładować ją do Bielska i wróciłem do Opola. Dziadek w tym czasie starał się dojechać do Opola. Na miejscu od razu pojechała na serwis tachografu i okazało się, że do wymiany jest wiązka od tachografu. Nie będę więcej zanudzał tylko zapraszam do oglądania :)


4 komentarze:

  1. tak przeglądam twojego bloga i doszedłem do wniosku, ze mógłbyś wystąpić na osi jako kierowca i jego ciężarówka bo kiedyś widziałem że była wasza firma ale ty jeszcze nie jeździłeś tak więc myślę że było by co oglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zgadza się, byliśmy już w Na Osi i występowałem tam razem z ojcem. Co do tego by samemu wystąpić mogę zdradzić to, że już rozmawiałem na ten temat z producentem jak ostatnio byłem z rodzicami u niego na kawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja bym obejrzał w Na Osi ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozna gdzieś znalesc ten odcinek jak byłeś w naosi? Chcialbym go zobaczyć a nieumiem go znalesc

    OdpowiedzUsuń