Gdzie jestem

poniedziałek, 18 lutego 2013

Spotkanie z Dolarem

Jak wiadomo lepiej zawsze jeździ się w dwójkę, dlatego też jeśli jest tylko taka okazja to jeżdżę z kolegami. Oczywiście kiedy tylko wiedziałem, że będę jechał na Kłodzko wiedziałem, że Dolar nie przepuści tej okazji do kolejnego spotkania. Wszystko dogadaliśmy i rano czekał na mnie w Nysie. Roboty ostatnio nie ma za dużo, więc siedzę w domu. Dodatkowo w mojej naczepie wymieniliśmy wszystkie oczka, pokleilismy plandekę i jesteśmy w trakcie wymiany dolnych paneli burt, ponieważ aluminium utlenia się i zamki za niedługo nie miałby się na czym trzymać. Nie mam już co tu robić i chciałbym w końcu gdzieś pojechać. Korzystając z wolnego czasu zmontowałem film, który powstał z tej trasy więc znów dziś zapraszam do oglądania. :)


2 komentarze:

  1. Jak jest team Zibi&Dolar to faktycznie jest wesoła Magnuma hehe :D Film zajebioza jak zawsze :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmiki pierwsza klasa. Mam nadzieję że będziesz mówił więcej i pokazywał tak jak w pierwszych filmach. Widziałbym tutaj filmik na temat czasu pracy i wypełniania tarczki dla młodego pokolenia bo oni mogą się już tylko załapać na kartę. Ja miałem tyle szczęścia że załapałem się na tarczkę i jestem z tego zadowolony.

    OdpowiedzUsuń