Gdzie jestem

niedziela, 5 maja 2013

Co sie ze mną dzieje?, Przemiana Polo

Witajcie. Ostatnio trochę się opuściłem w dodawaniu filmów i postów. :/ Jakoś  brakuje mi na wszystko czasu. Wcześniej 3 tygodnie siedziałem przy granicy więc nie miałem jak się odzywać (brak laptopa), teraz jak już wróciłem to masa spraw do załatwienia i ciężko wygospodarować czas na filmy, tym bardziej ze sezon zlotowy się rozpoczął i weekendami też rzadko bywam w domu. Jak już jestem przy tym temacie to może opowiem coś o moim małym wozidełku. Dużo osób prosi bym zaprezentował swoją osobówkę. Prosicie o film, ale do tego muszę jeszcze dojrzeć. Dziś pokażę co to się w niej zmieniło na sezon 2013. Zacznę od przypomnienia wyglądu auta z sezonu 2012.

Przed sezonem trzeba było odświeżyć autko, ponieważ rdza powoli zaczęła pojawiać się na nadkolach i progach. Korzystając z okazji, że będzie malowane autko zaspawana została klamka i znaczek na tylnej klapie i wyleciała tylna wycieraczka, a ranty z tyłu zostały zaklepane.

 
W międzyczasie szykowałem też felgi na nowy sezon. Trzeba było je ogarnąć i wypolerować na lustro i oto efekt końcowy. 



A tu już kilka fotek początkowego wyglądu autka w sezonie 2013 :) Dodam, że na pewno ulegnie jeszcze zmianie, więc czas pokaże co i kiedy jeszcze podziałam. :)




1 komentarz: