Gdzie jestem

czwartek, 1 listopada 2012

2 miesiące za mną.

Witam. Dawno się nie odzywałem. Ostatnio ciągle w drodze i ciężko coś naskrobać. Tak jak w tytule za mną już dwa miesiące jazdy. Wrażenia jak najbardziej na plus. Było już kilka różnych sytuacji i ciekawych miejsc, ale o tym może w kolejnym poście. Dzisiaj pokaże wam kilka świeżych fotek i opowiem co tam sie działo u mnie przez ten okres kiedy siedziałem cicho. Jak niektórzy już wiedzą od kilku tygodni jeżdżę E-Techem, ponieważ w mojej Integrali było kilka spraw do roboty ale do tego dojdziemy. Zacznę od początku kiedy to jeździłem jeszcze swoją Integralką. :) Za dużo fotek nie mam, bo dużo w tamtym czasie robiłem takich samych tras, ale co mam to oczywiście pokaże. :) Jako pierwsze częste kółeczka z częściami samochodowymi.


Kolejny dość nietypowy ładunek, bo narzucane było dosłownie wszystko. A wszystko dlatego, że hurtownia budowlana zamykała swój oddział i wywoziłem wszystko co mieli na placu.


W między czasie też udało mi się złapać śrubkę w oponę. Na szczęście zauważyłem przed wyjazdem w trasę i zaraz szybko podjechałem na wulkanizację to zrobić,


Jeszcze kiedy to jeździłem moją Integralą którejś soboty wziąłem się za oświetlenie. Dokładnie chodzi o halogeny. Gubił się postój oraz przeciwmgielne i długie. Okazało się, że winne były wadliwie wykonane kostki, które się wypinały i nie łączyło, ale znalazłem patent na to i wszystko ładnie świeci. :)


Jeszcze jedną rzeczą, którą założyłem do Integrali to dekle na przednie koła. Zamieniłem oryginalne plastikowe na aluminiowe.


Potem Integralka stanęła na wymianę hamulców w ciągniku, a ja przesiadłem się na jej młodszą siostrę. Przy okazji zostały wymienione paski klinowe i szczotki alternatora. Do roboty jeszcze zostały hamulce w naczepie, ale nie wiem czy póki co siądę na nią, czy będę na E-Techu dopóki nie stanie i nie zrobią tych hamulców. W kolejnym poście pokażę troche fotek z jazdy E-Techem. :)

4 komentarze:

  1. Super blog, i filmy też. Czekam na kolejnego posta, zaprezentuj E-Techa.
    A póki co to Szerokości, Powodzonka w trasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E-Tech jest już zaprezentowany. Przejrzyj starsze posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z wnętrza jakieś fotki mógłbyś wrzucić. Miałem okazję kilka razy przejechać się Integralką i AE, a nowszą Magnumką niestety nie, więc jak byś pokazał jak w środku wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok. Postaram się porobić coś, ale daj mi czasu bo duże zaległości ze wszystkim mam :(

    OdpowiedzUsuń