Gdzie jestem

sobota, 17 listopada 2012

Kolejna trasa

No to lecimy z kolejną produkcją. :) Piątek miałem wolny więc podgoniłem trochę z robotą i udało mi się zmontować kolejny zaległy film. Jest film z trasy: Opole - Legnica - Brzeg - Opole. Gdyby te zapisywanie nie trwało tyle to udało by mi sie może i skleić z dwa filmy, lecz po montażu który też swoje zabrał czasu przyszedł czas na zapis, który trwał prawie 9 godzin. :( Tak więc zapraszam do oglądania :)


Dostałem też kilka próśb o zaprezentowanie swojej osobówki, więc może zrobię jakiś film dla widzów YT i tu przy okazji opowiem całą historię autka. Oczywiście zapraszam do oglądania moich filmów oraz odwiedzania strony na Facebook, gdzie dodaje zdjęcia prosto z trasy. :)

5 komentarzy:

  1. Widzę że lecisz w poniedziałek do Ogrodzieńca ;) mieszkam tu w okolicy to będę cię wyglądał może dojrzę :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko filmik, najlepsze pierwsze kilka minut, nocna jazda, dobra muzyka. Ne wiem czemu ale przypomniało mi to scenę z filmu Czarny Pies.

    Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super film :D
    Może zaczniesz nadawać na żywo po przez Ustream ? ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tego musiałbym mieć laptopa i internet :/ Już się nad tym zastanawiałem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam będziesz w stanie nadawać to będzie super ! :D

    OdpowiedzUsuń