Gdzie jestem

czwartek, 13 grudnia 2012

Kolejny film z trasy.

Witam. Miałem chwilę czasu, bo siedziałem w domu przez 6 dni więc skleiłem kolejny zaległy film. :) Jest to często wykonywane przez nas kółko do Fiata na śląsku. Film jest z okresu, kiedy jeździłem chwilowo E-Techem. Kto śledzi trochę moją stronę na Facebooku pewnie kojarzy, jak wrzucałem w pewnym czasie zdjęcia z tras z udziałem tego autka. W nowym tygodniu mam nadzieję, że gdzieś pojadę. Wczoraj jechałem tą samą trasę co na filmie i też E-Techem, bo moją w tym tygodniu jeździł dziadek. Niestety mrozy dały się we znaki i w moim autku rozwaliło zawór od osuszacza. Na szczęście zrobiło się to dziadkowi, który ma spore doświadczenie w naprawach i naprawa tego nie stanowiła dla niego problemu. W efekcie wrócił z Częstochowy bez żadnych przeszkód. :) Nie będę dłużej przynudzał tylko zapraszam do oglądania. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz