Gdzie jestem

środa, 13 marca 2013

Spotkanie z Bartkiem "Bartez"


Jak to nieraz na trasie bywa idzie spotkać się z innymi kolegami po fachu, z którymi zna się z różnych for, stron, generalnie internetu. Kiedyś mijałem się na A4 z Miśkiem105, później właśnie mijałem się z Bartkiem. Poznał mnie i zawołał na radiu. Chwilę pogadaliśmy i wtedy dowiedziałem się, że lata na Tychy, więc od jakiegoś czasu jak wiedziałem, że też mam Tychy to próbowaliśmy się jakoś zjechać. Kilka razy się gdzieś rozmijaliśmy, raz przypadkowo doszedł mnie na autostradzie, ale ja niestety musiałem już odbijać na Siewierz, Zawiercie. No i w końcu udało się! Tak się złożyło, że rozładowywaliśmy się w Tychach w firmach oddalonych o kilka kilometrów w tym samym czasie, więc grzechem było by się nie spotkać :) Pogadaliśmy chwilę, zrobiliśmy kilka fotek. I ruszyliśmy dalej.




6 komentarzy:

  1. Witam czy ten Bartek to prowadzi jakiś blog,bo chce zobaczyć tego dafa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie. Bartka autko jedynie można zobaczyć na forum, ale jeszcze nie zaprezentował Dafika, bo dopiero co się na niego przesiadł.

    OdpowiedzUsuń
  3. aha a kiedy filmik jakiś z trasy bo doczekać się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny film Może jakiś film jak wypełnić tacho dla początkujących.

    OdpowiedzUsuń