Gdzie jestem

niedziela, 9 września 2012

Nowości

  Witam. Dzisiaj troszkę informacji. :) Oprócz bloga macie możliwość oglądania mnie na You Tube oraz Facebook.

  Nad postami w pasku macie odnośniki do mojego konta You Tube. Znajdziecie tam ponad 100 filmów, ponieważ przygodę z filmami zacząłem już wcześniej kiedy to zwiedzałem świat z kabiny jako pasażer. Znajdziecie tam filmy z "polowań" jak i z tras z wcześniejszych lat. Są też filmy kiedy to miałem swoje pierwsze początki w jeździe około 5 lat temu. Oprócz tego możecie zobaczyć relację ze zlotów ciężarówek i nie tylko. :) Najnowsze filmy pokazują już moją samodzielną przygodę z jazdą. Oczywiście sukcesywnie filmów będzie przybywać więc zachęcam do śledzenia i subskrypcji.

  Oprócz filmów zapraszam na stronę naszej firmy, gdzie idzie zobaczyć wszystkie nasze auta i zmiany jakie w nich przeprowadzamy.

 Zapraszam też na moją stronę, którą prowadzę równocześnie z blogiem. Strona ta stanowi dodatek do bloga, ponieważ dodaję tam zdjęcia z tras. Możecie na bieżąco oglądać zdjęcia które dodaję podczas jazdy.
  Dodatkowo w pasku po lewej zrobiłem dla Was miejsce, gdzie będzie informacja o aktualnej trasie. Będzie opisane kiedy wyjeżdżam i którędy będę jechał. Zrobiłem to dla Was, byście mogli łatwiej spotkać mnie na drodze. :)

3 komentarze:

  1. Przeczytałem wszystkie posty. Bardzo ciekawie piszesz, i z przyjemnością dodałem twój blog do swoich ulubionych. Mam też małe pytanko czy będą jakieś nowe filmy z twoich tras ? Dzięki za odpowiedź i zapraszam na mojego bloga.

    Pozdrawiam Mikołaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście sukcesywnie w miarę możliwości będę coś dodawał. :)

      Usuń
  2. Na pewno będę często zaglądał na tego bloga, a także na kanał YT :) Ja co prawda dopiero zaczynam C, ale myślę, że nie dalekiej przyszłości spotkamy się kiedyś w drodze. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń