Gdzie jestem

piątek, 21 września 2012

Pierwsza trasa

Witam. Troszkę się nie odzywałem. Parę tras już za mną, lecz dziś chcę zaprezentować wam moją pierwszą samodzielną trasę. :) Parę słów o filmie. Film może nie jest idealny, bo czasami słabo mnie słychać i obraz lata, ale musicie być wyrozumiali ponieważ to dopiero 2 taki film kręcony podczas jazdy. Co do głosu to nic zbytnio poradzić się nie da. Mikrofon kiepsko nagrywa i w dodatku w mono. :( Film przestawia trasę na śląsk. Jak widać nic za wiele jeszcze w autku się nie pojawiło. Tak jak obiecywałem filmik z wprowadzenia się do autka będzie :) Więc zapraszam do oglądania. :)
Mam nadzieję że się spodobało. :) Kolejny film czeka na montaż. Postaram się to zrobić jak najszybciej w wolnej chwili. Wrzucić jeszcze muszę kilka fotek z tras i pokazać jak się urządziłem także jak tylko będzie czas to postaram się coś napisać. W poniedziałek lecę do Legnicy i potem powrót do Brzegu. Aktualne trasy można śledzić po lewej w okienku. Póki co ogranicza mnie trochę brak laptopa. Mam w planach jego zakup, ale najpierw trzeba coś zarobić :) Wtedy na bieżąco będę mógł pisać i pokazywać fotki i filmy. Póki co zapraszam na moją stronę na Facebook, gdzie z telefonu dodaję na bieżąco zdjęcia z tras przez telefon. :)
Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do odwiedzania bloga, oglądania filmów i odwiedzania moich stron.

6 komentarzy:

  1. Fajny filmik tylko mam dla Ciebie kilka porad. Nagrywasz telefonem prawda ? Nie lepiej kupić Ci uchwyt do telefonu na szybę i nagrywać tak niż trzymać w ręce i obraz lata jak łopata ? Jakościowo też był by lepszy bo teraz rewelacji nie ma. A jeżeli masz kamerę to polecam kupno taniego statywu. Spokojnie zmieści się on przed siedzeniem pasażera w Magnumce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrywam aparatem. Problem z nim jest taki że automatycznie próboje ustawić sobie ostrość i mu to nie wychodzi dlatego taka jakość nieraz. A z dźwiękiem podobnie bo źle umiejscowiony mikrofon ma i nagrywa w mono. ;/ A co do statywu problem jest tego typu że ciężko go ogarnąć podczas jazdy, żeby np. przestawić itd. Kiedyś nagrywałem z łóżka ale wtedy przez cały czas musiałby być jeden kadr bo nie miałbym jak podczas jazdy go zmienić. Z prawego fotela można było się bawić a tu już gorzej. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko rozumiem. Ale i tak jeden kadr ale wyraźniejszy i lepszej jakości jest lepiej odbierany przez widza. Taka moja opinia. Na allegro widziałem też takie przyssawki do przedniej szyby na aparat/telefon/gps i to chyba za 20zł bodajrze. Znajomy ma takie dwa (telefon+GPS)i mówi że cena jest rewelacyjna bo wykonanie jest bardzo dobre. Dlaczego o tym wspominam. Ponieważ np. mógłbyś umieścić takie dwie przyssawki po lewej i prawiej strony telewizora, i np, podczas stania na światłach zmienił byś tylko pozycję i gites ; ) Raz jest na drogę a raz powiedzmy na ciebie ; )

      Usuń
  3. Fajny wpis! Wybierasz się na międzynarodówkę, czy narazie tylko PL ? Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeździmy różnie. Głównie po kraju ale i za granicę. Póki co byłem 2 razy w Czechach a tak to reszte po kraju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Kamilu. Jeszcze niedawno oglądałem twoje filmiki, które robiłeś jako pasażer, a teraz możesz już sam sobie pomykać po świecie. Pamiętam twoje pierwsze filmiki i mam nadzieję, że te będą równie dobre. Powodzenia w zawodzie i dużo wytrwałości, bo ten zawód często komplikuje inne sprawy.

    OdpowiedzUsuń